Per treballar la lectura i l’expressió oral els alumnes de 6è A han fet de Booktubers.
Que vol dir ser Booktuber?Un o una booktuber és una persona que penja vídeos a la xarxa, especialment a Youtube, amb recomanacions de llibres.
Els nostres alumnes van intercanviar-se els seus llibres de diferents temàtiques amb els seus companys/es de l’aula. Un cop van tindre el llibre llegit, van haver de fer un guió explicant quin llibre era, quin autor l’havia escrit, de què anava el llibre… i fer una recomanació als companys/es, tot això un cop fet el guió es van gravar i van editar els seus vídeo.
Mireu quins vídeo més interessants han fet.
Us animeu a llegir!!!!
Per tal de veure els vídeos no dubteu en accedir a l’enllaç que trobareu clicant a sobre de la següent fotografia (recordeu que només resulten accessibles per l’alumnat concret de cada curs i cal fer-ho amb l’usuari de centre que té cada alumne/a nomiprimercognom@escolaalfonsi.cat).
Cliqueu sobre la imatge per visualitzar els vídeos.




esta bien
Es super guai