P5A. CANÇONS DE LA PAU

El proper dissabte, dia 30 de gener, es celebra el dia mundial de la PAU i, com cada any, a l’escola aprofitem per treballar els seus valors humans. A classe hem explicat contes diversos, hem escoltat i mirat vídeos de cançons i hem treballat buscant paraules boniques de la PAU i els seus contraris.

Aquí teniu un recull de les cançons treballades per mirar amb els vostres fills i filles i, si voleu, poder-ne parlar a casa.

1. Sayuri

Muchas gracias por las canciones Natàlia, el Ghael está muy contento de escuchar las canciones trabajadas en clase. Él nos enseña mucho con todo lo que aprende en clase. Seguiremos hablando en casa de la importancia de la hacer la paz y no la guerra y todo lo que engloba esa palabra, gracias😘