.

P5B JA HA ARRIBAT LA PRIMAVERA!

Estem molt contentes i contents, ja que amb la primavera estem fent un munt d’activitats ben plenes de colors.
Com podem treballar la creativitat, el llenguatge artístic, matemàtic i fins i tot el verbal? Doncs, entreu en l’enllaç i veureu el que han elaborat amb material… Llegeix més»

Concurs de cartells per un pati net!

Us presentem els tres cartells guanyadors que exposarem a diferents racons de l’escola per promoure la neteja del pati.
Els tres guanyadors són:
Manar Kajoune de 2nB
Mohamed Boulgoudan de 4tC
Alae El Kozdali de 5èB
Moltes felicitats!!!

Carnaval 2021

Aquest dijous 11 de febrer hem celebrat el carnaval a l’escola. Aquest any ha estat una mica diferent, però tot i així no ha faltat el color, la música i l’alegria!
Al matí hem sortit a desfilar pel pati amb el cap decorat amb la temàtica… Llegeix més»

Pregó de Carnaval 2021

El Rei Titus ja ha arribat! Els nens i nenes de l’aula d’acollida ens han preparat aquest pregó per donar el tret de sortida al Carnaval. Estigueu atents a les consignes, que a partir de dilluns comença la gresca!
Bon carnaval a tothom!