P5A. ANEM APRENENT

FOTOS

Tercera setmana d’escola i anem recuperant bons hàbits de treball i convivència. Aquí teniu una mostra d’algunes activitats d’aquesta setmana:

1. A partir de l’explicació del conte “L’ÀNEC VA EN BICI” treballem l’escolta, la comprensió i l’expressió oral, estimulem la imaginació i aprofitem per a fer un treball d’escriptura conjunta dels noms dels personatges, sentir els sons que conformen una paraula, la seva correspondència amb les grafies. Tanmateix, aprofitem per deixar que cada nen i nena dibuixin els personatges que desitgin.
  2. A partir de dues propostes treballem la motricitat fina:
    • retallar teles precisant una major precisió i control que retallant paper per a fer un collage col·lectiu,
    • modelar un penjoll amb fang per a fer un collaret que decorarem un cop estigui ben sec.