III Edició Concurs de Composició Musical.

Avui hem fe l’entrega de premis de la tercera edició del concurs de composició musical a Cicle Superior.
Els alumnes de cinquè i sisè han treballat aquest hivern en l’assignatura de música la creació de cançons i melodies. Ho han fet utilitzant les eines que ens proporciona la informàtica musical.

Des de fa uns mesos treballen on line amb una aplicació anomenada Soundation, que ens permet combinar diferents àudios i melodies per tal de fer les nostres pròpies composicions i cançons.
És per això que per tercer any consecutiu l’escola Jaume Vicens Vives convoca els premis de composició musical a cicle superior. Hi ha tres premis disponibles: Or, plata i bronze.

Per a optar a un dels tres premis cal que els alumnes presentin una cançó feta amb l’aplicació Soundation. Una composició musical que tingui un principi, nus i desenllaç, que sigui coherent i entenedora, i el que és més important, que transmeti emoció i sentiment.

El jurat està format per Anna Pou, Cèlia Esquivel, Maria Pujol, Imma Hernàndez ,Miguel Àngel Parra, Carles Flores i Albert Font. Es varen reunir a l’aula de música per escoltar totes les composicions presentades pels alumnes de cinquè i sisè al concurs, i donar els tres premis a les millors cançons musicals.

Per acabar, hi ha hagut unes actuacions de súper Pads amb Ariadna, Amin, Alexandra i Hafsa que ens han interpretat unes cançons.

Aqui teniu els audios de les composicions guanyadores:

3r. Premi: David Gómez 6è B

2n Premi: Ares 6è A