P4A. EXPRESSIÓ ORAL AL PATI


FOTOS
A les sessions de TEO (taller d’expressió oral) fem activitats mot diverses però sempre intentem usar el llenguatge de forma divertida. Aquesta setmana hem sortit al pati a experimentar i integrar conceptes a partir de jocs (carretó, càrrega, conductor, atrapar, garjola, rampes …)… Llegeix més»

P5 programa d’educació emocional: què faig amb la tristesa?


fotos 
A P5 hem estat treballant durant unes quantes sessions l’emoció de la tristesa. En aquesta ocasió desrprés de fer una sessió de mindfulness i la roda de del com estàs, hem parlat de què fem quan estem tristos. Hem conclugut que és millor… Llegeix més»

P4B MINDFULNESS

Seguim amb les sessions setmanals de Mindfulness a l’aula.
Fem un xic de ioga, treball de respiració i meditació. També, complementem les diferents experiències amb contes relacionats amb la meditació, les emocions, els valors i l’equilibri.
El fil conductor ha estat una de les històries del conte:
FLOC… Llegeix més»