REFLEXIONS PACTE

L’escola comença aquest curs un nou pas cap a la transformació educativa.

Al juny van acceptar la nostra participació al PACTE: Laboratori de transformació pedagògica, un programa d’innovació del Departament d’Ensenyament, que ens ha d’acompanyar durant 3 anys en el camí del canvi iniciat per l’escola Ventós Mir.

Amb el laboratori reflexionarem, aquest curs amb l’ajuda d’una facilitadora, sobre el projecte de transformació educativa que vam iniciar ja fa tres cursos, comptant aquest.

A la barra esquerra teniu l’enllaç del Pacte per conèixer tota la informació sobre aquest projecte.

Cada cert temps penjarem a la web un article sobre els avenços o els temes tractats, perquè sigui coneixedora tota la comunitat educativa.

Us deixem avui les reflexions del Claustre sobre 4 preguntes fetes dins el programa.

REFLEXIONS PACTE

#LabReferent  #Pacte/Exc  #xtte