X Fira de la Flor i del Planter

La nostra escola ha particitat a la  X FIRA DE LA FLOR I DEL PLANTER decorant un plafó que ens han portat des de l’Ajuntament.

Aquest any hem fet un bonic paisatge de primavera, amb unes Dents de Lleó, i tot d’insectes, abelles, marietes, papallones,…..

Tots els nens i nenes d’Educació infantil i 3r de primaria hi hem col.laborat. P3 han pintat les tiges, P4 han fet el cel i els insectes, P5 han fet les fulles, i els nens de 3er de primària ens han retallat les tires per fer les flors.

Al cel hi hem escrit un fragment d’un poema de Lola Cases

Vola lluny,

plomall de flor,

puja amunt

pel cel d’estiu,

cerca espai

i casa nova.”

Si voleu veure’l estarà exposar amb la resta dels murals de les escoles al parc Monar, el diumenge 8 d’Abril al matí.

Ah…. I a les 10h. a 12:30h. fan uns tallers per nens I nenes sobre insectes molt interessant…. Hi podeu portar als vostres fills.

clica a la foto per veure el video!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *