Els dies de neu, són especials i mai deixen de sorprendre’ns. Tenim el privilegi de contemplar com els petits borrallons van baixant lentament i suaument es van dipositant uns sobre els altres fins que un gran mantell cobreix el pati, els camps, tot el que hi ha fora.
Observar ens agrada, però el que més ens deleix es poder sortir fora i jugar amb ella, sentir la fredor a les mans, tirar boles de neu, rebolcar-nos sobre ella, fer i desfer.

Aquest any, però hem anat més enllà, i després de la última nevada, vam fer venir el tractor de l’Ajuntament perquè ens poses tota la neu del pati en una gran muntanya que ja havíem iniciat. Una muntanya gegant on els nostres petits enginyers van començar a fer-hi petites galeries, galeries que es comuniquen, tobogans, castells…..
















