Moltes gràcies Josep M., pare de l’Hugo, per haver vingut a l’escola a fer-nos dos tallers tan interessants sobre l’eclipsi que tindrà lloc a l’agost.
Un dels tallers va estar adreçat a Cicle Inicial i 3r i l’altre a 4t i Cicle Superior, adaptant les explicacions a cada edat.
A més, ens vas regalar unes ulleres per poder observar l’eclipsi amb seguretat.
Gràcies per compartir els teus coneixements i el teu entusiasme amb tot l’alumnat!
https://drive.google.com/drive/folders/1ZpYUG0_hwhQhVoKuBUxZB4PfsiUmdq8N

