ECLIPSE SOLAR

Moltes gràcies Josep M., pare de l’Hugo, per haver vingut a l’escola a fer-nos dos tallers tan interessants sobre l’eclipsi que tindrà lloc a l’agost.

 

Un dels tallers va estar adreçat a Cicle Inicial i 3r  i l’altre a 4t i Cicle Superior, adaptant les explicacions a cada edat.

A més, ens vas regalar unes ulleres per poder observar l’eclipsi amb seguretat.

 

Gràcies per compartir els teus coneixements i el teu entusiasme amb tot l’alumnat!

https://drive.google.com/drive/folders/1ZpYUG0_hwhQhVoKuBUxZB4PfsiUmdq8N

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>