Trets d’identitat

• Centre educatiu públic d’Educació Infantil i Primària d’una sola línia.
  • El català és la llengua vehicular i d’aprenentatge de l’escola.
  • Escola oberta a tothom, acollidora, inclusiva i compromesa amb la nostra societat.
  • Celebrem les festes tradicionals perquè són una escola arrelada a la realitat històrica i cultural del nostre país.
  • Fomentem el respecte per la diversitat i la multiculturalitat.
  • Una de les nostres prioritats és l’atenció a la diversitat intentant donar resposta a les necessitats de tots els nostres alumnes.
  • Fomentem la relació entre tots els alumnes de la nostra escola i tots els membres de la comunitat educativa donant especial importància al treball de valors i respecte i a les relacions positives d’afecte i col.laboració.
  • Treballem la cooperació entre alumnes grans i petits.
  • La lectura és el nostre eix vertebrador. Lectura i escriptura com a base de tots els aprenentatges.
  • Grups reduïts per treballar l’expressió escrita, el raonament matemàtic i els tallers d’expressió plàstica.
  • Treball per racons a Educació Infantil.
  • Introducció de la llengua anglesa des de P3 i treball en grups desdoblats.
  • Treballem a partir de projectes i centres d’interès perquè volem estimular la creativitat, la curiositat i el treball cooperatiu.
  • Utilitzem les pissarres digitals interactives com una eina complementaria al treball curricular.
  • Apostem per l’educació ambiental, el respecte pel nostre entorn i promovem una  alimentació saludable.