Els més petits gaudim de l’escola – P3

Als nens i nenes de P3, els més petits de l’escola, els encanten els jocs exteriors.

Sempre demanen anar al pati de sorra….que li veuran? Sorra, cubells, pales, el tobogan, els camions, les petxines, els animals, les fulles seques dels arbres quan cauen i tants objectes i tantes maneres de jugar que no veuen el moment de parar. I sempre volen tornar… Dia rere dia.

Quan fan Psicomotricitat, riuen i gaudeixen moltíssim!!!! Els agrada manegar els cèrcols, passar per sota i per sobre de les gomes, arrossegar-se com les serps, fer carreres i d’altres maneres de jugar a desplaçar-se.

Si estan a la classe, s’han de concentrar a l’hora de fer activitats i sovint, en el joc, surten coses espectaculars.

Continuarem treballant i divertint-nos durant tot el curs!