Concert de Nadal 2019 – P3, P4 i P5

Benvolgudes famílies d’infantil, gràcies per assistir un cop més al concert de Nadal de l’escola. Per alguns de vosaltres és el primer cop i per d’altres és l’últim curs d’infantil.

Ara començarem amb els més grans, P5. Els nens i nenes de P5 ens recitaran el poema “Lletres brillants” i a continuació cantaran la cançó “El nadal ja és aquí”. Esperem que gaudiu d’aquests artistes.

Un cop acabada l’actuació dels de P5, toca el torn dels de P4. Els nens i nenes de P4 recitaran el poema “4 estels” i ens cantaran la cançó “Llums de nadal”. A disfrutar d’ells!

I per finalitzar, els més menuts de l’escola, P3. Els nens i nenes de P3 ens recitaran el poema “Nadal” i ens cantaran la cançó “Els reis ja venen”. Recordeu que és la seva primera actuació però de ben segur que ho fan super bé.

I ara per finalitzar, tots els nens i nenes de cicle infantil ens cantaran la cançó en anglès “Little Snowflacke”. Gràcies per haver vingut i esperem que us hagi agradat molt. Bones festes i feliç any nou!