Edukiapp – App per Infantil i Cicle Inicial

L’escola començarà a fer servir l’aplicació per a mòbils i tauletes, per als alumnes d’educació infantil i cicle inicial de primària. Edukiapp és una aplicació que facilita la comunicació entre mestres i alumnes mitjançant l’intercanvi de breus vídeos.

És una eina molt potent, on els alumnes reben als seus dispositius mòbils, una tasca mitjançant un vídeo del mestre/a explicant què se’ls demana i aquests responen mitjançant un altre vídeo.

L’aplicació està disponible per dispositius iOs i Android i ja us la podeu descarregar.

No cal registrar-se, només iniciar sessió amb el correu i la contrasenya que l’escola ha facilitat a cada alumne/a del nostre domini @timbalerbruc.cat

Un cop s’inicia sessió, només cal fer-se un Selfie” o escollir una foto de la nostra galeria de fotografies amb el rostre de l’alumne/a. Un cop dins de l’aplicació ens apareixerà la tasca, que s’envia automàticament. Per respondre només s’ha de gravar un vídeo amb la càmara del dispositiu mòbil i adjuntar-lo des de l’aplicació. És una bona eina telemàtica, per tots aquells alumnes que no tenen la lectoescriptura consolidada.

RECORDEU DE TENIR L’APLICACIÓ ACTUALITZADA