Últim dia del 2n trimestre

Aquest curs, l’últim dia del 2n trimestre hem pogut realitzar una jornada de convivència on tots els alumnes de l’escola barrejats de P3 fins a 6è hem realitzat una gimcana esportiva al pavelló d’Artesa de Lleida. Ha estat al matí del dia 8 d’abril i ens ho hem passat pipa! Els i les mestres de Bloc 2 les hem preparat i les mestres de Bloc 1 hem acompanyat als diferents grups.

FOTOS

A la tarda cada Bloc ha organitzat una activitat diferent. Els alumnes de Bloc 1 hem jugat a jocs de taula i/o tradicionals al pati de l’escola, barrejant-nos de P3 fins a 2n. FOTOS.

I l’alumnat de Bloc 2 han fet tallers de decoració del passadís de primavera, també barrejant-se de 3r fins a 6è. FOTOS.

Una jornada de convivència al complet!