Últim dia del 2n trimestre 23/24

Avui hem tingut un dia ben especial!

L’empresa Tombs Creatius ha vingut amb la proposta de “Colors de Monstre” per jugar tota l’escola. Hem fet grups internivell des de I3 fins a 6è tots barrejats i hem jugat una bona estona!  Després del pati hem continuat jugant de manera lliure! Quins jocs més divertits. Aquesta activitat ha estat subvencionada per l’AFA. Moltes gràcies!

A la tarda els alumnes de 6è han presentat a tota l’escola el viatge que han fet a Dublín en anglès. Ens han explicat el Projecte Euroexplora, tot el que van fer per organitzar-lo i també el viatge en sí, amb les visites que van fer…. tota una aventura!

Els alumnes de Bloc 2 també han estat fent activitats de plàstica per fer la decoració de primavera i els de Bloc1 han anat al cinema a veure la pel·lícula “Súper Cuc”. Ens ho hem passat molt bé!

Que tingueu un bon descans! Fins al dia 2 d’abril.

Trobareu les fotos a la mediateca, en la carpeta d’ESCOLA GENERAL: Últim dia del 2n trimestre