Setmana cultural Artesa de Lleida

Les dues setmanes al voltant de Sant Jordi, l’Ajuntament d’Artesa de Lleida organitza cada any tot un seguit d’activitat culturals, algunes adreçades a l’escola, que agraïm moltíssim.

Deixem aquí algunes de les imatges de les activitats:

USK Lleida: van venir el dia 20 d’abril i com que va ploure, enlloc d’anar a pintar pel carrer, ens vam quedar a les aules i també va ser molt profitós. Els artistes que ens van acompanyar són uns artistes amb Majúscules. Moltes gràcies

FOTOS USK

El dijous 21 d’abril van venir a fer un teatre al pavelló de l’escola per a la Llar Rialles i els alumnes d’Educació Infantil. Va estar molt xulo!

El dimarts dia 26 d’abril vam gaudir del concert d’Aquafonia, un concert on l’aigua i les botelles tenen el protagonisme de la mà de Pau Elias amb l’ajuda del Marc. Van fer dos passis i va estar genial! Us el recomanem sincerament! I a la classe de música ens hem convertit es uns Aquàfons totals!

FOTOS AQUAFONIA