Sant Jordi-2024

Com cada any, Sant Jordi arriba amb una activitat frenètica.

Els alumnes han estat preparant els poemes per llegir el dia de Sant Jordi amb moltes ganes i escrivint uns poemes molt bonics.

El mateix dia, al matí, vam fer tallers ben variats i també ben acompanyants de familiars, ciutadans del poble i alumnes del curs A1 de català. Els tallers eren uns pels alumnes de Bloc1 i uns altres pels alumnes de Bloc2.

A la tarda, van fer la lectura de poemes. Va començar Bloc 2 i va continuar Bloc1. La previsió de pluja ens va fer canviar les ubicacions previstes, fent-ho al pavelló.

Després vam tenir un moment màgic! Fora, a la pista, vam batejar els nostres capgrossos que hem estat construint des del desembre. Hem de comentar que la creació dels capgrossos (és un objectiu dins de la Programació Anual del centre) ha estat un procès llarg i que s’ha fet entre tots els i les alumnes de l’escola al llarg del curs i gràcies al mentoratge de l’artista Rosa Franco.

Després d’una votació força igualada, els seus noms són Srèl·lit i Tidra. Benvinguts a l’escola Els Til·lers!

En l’acte del bateig, vam tenir la grata companyia i apadrinatge de les feres del poble Griu, Hydra, així com també dels gegants Asetra i Adiell i els dracs del Cultural Cappont. Els seus representants, el Josep Maria Carrera “Pitxi” i el senyor Josep Torres del Cultural van ser els encarregats del bateig.

També vam tenir els alumnes de 6è venent roses i detalls impresos en 3D dins del projecte d’emprenedoria.

Llarga vida a la festa de Sant Jordi!

A la mediateca, a la carpeta de FESTES,  trobareu les fotos i els podcasts del taller de ràdio, de la festa de SANT JORDI i també les fotos del procès de la construcció dels capsgrossos. Us animem a que les mireu amb els vostres fills i filles!