Projecte dels Bitxos a 2n

Aquest 1r trimestre cada classe de cicle inicial ha triat el seu nom de la classe.

Els nens i nenes de 1r van triar l’eriçó i els de 2n els bitxos i hem estat dient què sabem, preguntant-nos què volem saber, buscant informació, observant… I preparant un lapbook ben xulo! També hem fet presentacions orals davant els companys i companyes de 1r on cadascú ha explicat com viu, com és, què menja, quin és el seu cicle de vida…. I les companyes de 1r ens han coavaluat a nosaltres.

Al final hem aprés moltes coses!! Hem tornat els bitxos del terrari a l’hort de l’escola. I hem après dues cançons de la cantata “El follet valent”

Cançó de la Colla del Follet Valent

Cançó dels animalets del bosc

Aquí us deixem les fotos del procés.

FOTOS 2n

FOTOS EXPOSICIÓ

També a 2n hem fet algun experiment d’altres propostes dels mateixos alumnes, com el del cohet….

FOTOS EXPERIMENTS