EI: gener 2024

Desprès de les vacances de Nadal hem tornat a l’escola amb moltes ganes de treballar i seguir aprenent!

El mes de gener ha vingut carregat de feinetes: pintar els xuclis per la festa de l’AFANOC, treballar sobre la Pau i pintar i/o escriure paraules boniques en unes banderes per a l’acte del DENIP (dia escolar de la no violència i la pau), aprendre com es comença a fer un caprós, preparar la decoració d’hivern de l’escola, triar nou projecte per a treballar… Ara ja comencem a reprendre la normalitat i les activitats del dia a dia.

Us deixem a la mediateca unes quantes fotos, dels nens i nenes d’infantil, dels racons i dels tallers de gener per a que tafanegeu com hem treballat!