Bloc 2 Colònies a Coma-ruga

Durant els dies 20, 21 i 22 de maig l’alumnat de cicle mitjà i de cicle superior vam anar de colònies a Coma-ruga. Vam gaudir de tres dies emocionants, atapeïts d’activitats i amb l’objectiu clar de conviure i compartir moments i anècdotes tots plegats.

Només arribar vam conèixer els monitors que ens acompanyarien durant la nostra estada. Després de dinar vam descansar una mica i a continuació, vam experimentar el primer contacte amb la platja i vam practicar esports alternatius. A la nit, tothom va agafar el frontal i les llanternes per jugar a la bandera i a les diferents propostes dels monitors.

L’endemà estàvem expectants esperant les activitats aquàtiques. I no van defraudar. Vam fer dos grups: uns amb les planxes de surf i els altres «patint» a la tabla gegant practicant el BigSup. Va ser increïble. Només us cal mirar els vídeos i les fotos. Vam riure molt. A la tarda, vam baixar al circuit aeri per gaudir de les tirolines, ponts tibetans, aranyes, lianes… I també vam realitzar reptes cooperatius. Per arrodonir el dia, després de sopar vam fer discoteca.

Amb una mica de son vam començar el darrer dia deixant les maletes i les motxilles enllestides. Quan vam acabar d’esmorzar vam tornar a la platja a fer jocs de cohesió. El matí va ser força entretingut. A continuació, vam dinar i ens vam acomiadar dels monitors i de l’alberg.

A la carpeta de Bloc 2 de la mediateca trobareu les fotos i vídeos d’aquests tres dies inoblidables de colònies.