SORTIDA A LA FONT GRAN

El dijous 27 d’octubre, els alumnes d’educació infantil hem fet una sortida pel poble.
El nostre principal objectiu, era anar a la Font Gran i observar diferents coses de l’entorn: Els arbres que els hi cauen les fulles i els que no, el color de les fulles a la tardor, el paisatge en general…. però com que som molt curiosos hem descobert altres coses com pot ser les formes de les senyals, el nom d’algun dels carrers que hem passat, els números de les cases…..

Arribats a la Font Gran, ens hem adonat que no ens hi podíem quedar perquè hi havia molta humitat i ens quedaven els peus molt molls. Hem pensat que si ens posàvem a esmorzar de cul a terra, perquè no hi havia prous taules per a tots, quedaríem molt i molt molls !!!
La solució ha estat anar a la placeta del Raval i allà hem esmorzat tranquil.lament.
Quan hem acabat, hem ballat la dansa del “Boogie-boogie” i hem decidit que el millor era anar al camp de futbol, de davant de l’escola.

Ens hem cansat però ens ho hem passat molt i molt bé !!! Repetirem de ben segur !!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut