DESCOBRIM EL MNACTECBUS I LA CÚPULA DE LEONARDO!

Avui dilluns 9 de desembre, els alumnes de 5è i 6è hem tingut l’oportunitat de visitar el MNACTECBUS, un autobús itinerant ple d’equipament tecnològic i recursos sorprenents. Però això no és tot: també hem participat en el taller  “La cúpula de Leonardo Da Vinci”, on hem posat a prova les nostres habilitats i treball en equip.

Primer de tot hem fet una visita guiada al MNACTECBUS i a continuació hem fet el taller dedicat al genial Leonardo Da Vinci, un personatge fascinant que hem conegut una mica més gràcies a una introducció breu però molt interessant. Ens han explicat que, a més de ser un gran pintor, Leonardo era un enginyer, inventor i un visionari capaç d’imaginar màquines i estructures que, en aquell temps, eren revolucionàries.

Després ha arribat el repte: construir una cúpula gegant de fusta d’uns quatre metres de diàmetre i un metre d’alçada. Tot plegat, a través de l’encaix de les peces seguint patrons geomètrics. Semblava complicat, però amb paciència, col·laboració i molta energia, ho hem aconseguit!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut