Setmana 6. Educació Física. ACROSPORT

Aquesta cinquena setmana us proposem aquesta activitat d’Educació Física: Fem Acrosport!

  • Activitat 1 (DEFINICIÓ). 

Què és l’acrosport? 

Es pot definir com un esport de cooperació, on existeix la presència de companys/es que sincronitzen les accions motrius en un espai estable per aconseguir la realització de figures o piràmides humanes. A partir d’uns exemples ho entendreu millor.

  • Activitat 2 (VÍDEO). Mireu aquest vídeo de diferents habilitats físiques relacionades amb l’Acrosport.

 

  • Activitat 3 (PRÀCTICA). Cada dia de la setmana heu de dedicar 15 minuts a realitzar les  postures del Superhero Yoga que teniu a continuació. Cal mantenir-les entre 15 i 30 segons, i cal fer els dos segment corporals (costat dret i costat esquerra).

És important fer-ho cada dia!! 

  • Activitat 4 (ENTREGA). Feu una fotografia o una gravació dels exercicis que heu fet i pengeu-los al Drive o envieu-los a educaciofisica@escolaolost.cat

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut