Educació Infantil

LA CONFERÈNCIA DE LA MARIA

Avui ha sigut la Maria qui ha presentat la conferència. El tema que ha triat ha estat “Els animals que viuen a casa “. Hem conegut al Rac, la Princesa, el Bingo i la Rufa. El Rac és un gat entremaliat. La Princesa, una gossa molt tranquil.la i que la va anar a buscar a

LA CONFERÈNCIA DE LA MARIA Llegeix més »

ESPAIS A INFANTIL

La setmana passada vam iniciar un nou projecte metodològic i organitzatiu a l’etapa d’Educació Infantil; els espais d’aprenentatge on ens barregem P3, P4 i P5. Aquests es porten a terme tots els dimecres, dijous i divendres al matí i són de lliure elecció pels infants. QUÈ SÓN ELS ESPAIS  D’APRENENTATGE? Els psicòlegs, des de fa

ESPAIS A INFANTIL Llegeix més »

LA CONFERÈNCIA DEL JOAN

Avui, hem iniciat l´activitat de conferències a la classe de les girafes d´EI 5 anys. El Joan s´ha estrenat i ens explicat com ha construit un robot de lego que surt a Star Wars. Aquest lego li va cagar el tió i el Joan ens ha dit que va quedar molt sorprès quan va voler

LA CONFERÈNCIA DEL JOAN Llegeix més »

COMPARTIM LES JOGUINES DEL NADAL

Després d’unes vacances de Nadal plenes d’emocions, la tornada a l’escola ha vingut amb moltes ganes de compartir vivències i joguines. És per això que, ahir divendres, vam dedicar la tarda a compartir entre tots els companys/es d’infantil, alguna joguina de les festes. Aquesta activitat ens ha servit per poder oferir als infants, una molt

COMPARTIM LES JOGUINES DEL NADAL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut