CONTES DES DE CASA
CONTES DES DE CASA Llegeix més »
En aquest repte haureu de fer barreges i embrutar-vos una mica les mans !! Cliqueu damunt la imatge i en podreu veure els resultats !! Sooom-hiiii !!!
Hola famílies, com esteu? Ja som aquí de nou amb moltes ganes de tornar-vos a veure, però som conscients que encara ens queden uns dies de confinament. Des de l’equip d’Educació Infanitl us volem proposar una nova activitat que creiem molt interessant. Com ja sabeu, cada divendres a la tarda tots els infants, en grups
LA MÀGIA DE LES OMBRES Llegeix més »
Unga balunga, oe oe o Unga balunga, oe oe o…….. El repte d´aquests dilluns és ………UNGA BALUNGA !!! (Cliqueu damunt d´aquest primitiu i us endinsareu en un món de coves !!!)
El monstre protagonista del conte té un problema i és que no sap que li passa !!! Un monstre molt especial i a diferència de la resta no fa por. Té un problema i és que no sap que li passa, està fet un embolic. S’ha aixecat estrany i confós. S’ha fet un garbuix amb les seves emocions
UN CONTE MOLT ESPECIAL Llegeix més »
Per aquells més motivats ja, amb la lectoescriptura, us proposem una activitat de consciència fonológica per fer a l’ordinador, tauleta o mòbil. Les girafes ja el poden fer sols/es i els llops i les llobes potser amb una mica d’ajuda, encara. Som-hi! https://clic.xtec.cat/projects/concfono/jclic.js/index.html
Som uns/es cuiners/es que remenem les cassoles fem bons menjars i tothom és llepa els dits !! Apalis a veure quines receptes en sortiran que les mestres d´infantil n´hem d´aprendre molt !! ( Si cliqueu damunt la imatge podreu veure el recull de fotos d´aquest repte)
Aquest segon trimestre els infants de P4 i P5 havien començat a realitzar unes sessions de robòtica amb una bee-bot que a través de diversos jocs i taulells anaven superant reptes. Aquest robot, també el tenien disponible a l’ambient de ciències i cal dir que tenia molt èxit. Per poder seguint practicant a casa, us
És important que en el nostre dia a dia, gaudim de la música i de cantar. Ajudarà a grans i petits a passar aquests dies confinats a casa amb més optimisme i serenor. ( extret del blog maresipares.cat) Cliqueu damunt la foto i podreu gaudir de varietat de cançons. Apa som-hi que no s´aturi la música !!!
PER CANTAR A CASA Llegeix més »