L´ANIVERSARI DE L´OLIU
Amb moltes ganes , avui dilluns 11 de gener, ens hem tornat a trobar a l´escola. A part d´explicar com han anat les vacances i compartir la joguina que cadascú ha portat de casa, hem felicitat a l´Oliu de la classe vermella que avui fa 6 anys. Moltes felicitats, guapíssim !!
L´ANIVERSARI DE L´OLIU Llegeix més »


