ENVIEM POSTALS DE NADAL
Aquest matí, ben abrigats hem anat anat a comprar segells a l’estanc per poder enviar unes postals de Nadal que hem fet pels nostres amics i amigues. Cliqueu per veure les fotos!
ENVIEM POSTALS DE NADAL Llegeix més »
Aquest matí, ben abrigats hem anat anat a comprar segells a l’estanc per poder enviar unes postals de Nadal que hem fet pels nostres amics i amigues. Cliqueu per veure les fotos!
ENVIEM POSTALS DE NADAL Llegeix més »
Ahir a la tarda, l’oncle Boscall ens va enviar una carta a tots els nens i nenes d ‘infantil. Ens deia que anessim a buscar el Tió, que era al bosc. Després de buscar i buscar, i amb les pistes que ens va deixar, finament el vam trobar!!! Estava molt amagadet!!! i portava mascareta, per
EL TIÓ A L’ESCOLA Llegeix més »
Un nou protagonista de la classe groga: En JAN !!!! Ell s’ha trobat molt a gust fent aquestes activitats. Els seus pares han vingut a explicar contes i també a fer-los ballar amb cançons tals com “LA TAZA” i altres. En Jan, que ha demostrat saber-ne molt, ha col.laborat amb els seus pares per ensenyar
PROTAGONISTA JAN Llegeix més »
Hola, famílies! S’acosten dies de festes i moltes il·lusions que vénen acompanyades de regals als nostres menuts. A continuació us adjuntem un PDF amb propostes i recomanacions de joguines educatives adreçades als infants de 3 a 6 anys. Com sabeu, cada infant té el seu propi nivell d’aprenentatge i desenvolupament, per tant, les
RECOMANACIONS I PROPOSTES DE JOGUINES EDUCATIVES Llegeix més »
La següent protagonista de la nostra classe groga ha sigut l’ANNA!!!! Ella ha gaudit molt de d’aquesta setmana, amb nervis, il.lusions i moltes ganes de ser una verdadera protagonista!!!! Els seus pares ens han vingut a explicar el funcionament de la Fonda. Després han pintat un cuiner. Tots s’ho han passat d’allò més bé!!! (cliqueu
PROTAGONISTA ANNA Llegeix més »
Ja fa dies que la classe verda i vermella estem investigant sobre el poble d’Olost i una de les coses que ens cridava l’atenció era la figura de l’alcalde. Després de parlar-ne entre tots vam decidir enviar-li un missatge per demanar-li si podíem anar-lo a visitar i conèixer l’Ajuntament d’Olost. Després d’escriure-li una nota i
VISITEM L’AJUNTAMENT Llegeix més »
Aquí tenim de nou, un altre protagonista de la classe groga.En aquest cas és l’OVIDI!!! L’Ovidi ha explicat molt bé totes les fotos que ens ha portat i li ha agradat molt que li pintessin la mà i el peu! Els seus pares ens han vingut a fer galetes de mantega. També ens han explicat
PROTAGONISTA OVIDI Llegeix més »
Famílies , us compartim l’enllaç a la presentació que va fer la instructora Dolors Sánchez, on explica el per què d’aquest treball que estem realitzant durant 8 setmanes en els cursos de EI, CI i 3r de CM. XERRADA SOBRE MINDFULNESS També us compartim l’enllaç als ÀUDIOS que hem fet servir
La següent protagonista de la classe és la YANIRA!!!!. Ella ha estat molt contenta en ensenyar-nos les fotos de la seva vida amb la seva cartellera rosa! La seva mare ens ha vingut a explicar un conte :” La rateta presumida” i després hem pintat un dibuix sobre aquest. Tots hem disfrutat de les seves
PROTAGONISTA YANIRA Llegeix més »
Els infants de la classe verda i vermella hem pogut gaudir dels contes de la Caro Von Arend. La Caro amb la guitarra a la mà i una maleta plena d’històries, ens ha explicat tres contes molt bonics després de que tots plegats haguem visitat el País dels contes. Una tarda molt entretinguda!!
ELS CONTES DE LA CARO VON AREND Llegeix més »