GUIXOT DE 8
El dijous 8 de març, els alumnes d’EI i CI vam anar a Taradell a la nau “Guixot de 8”. Allà vam poder jugar amb molts dels JOCS que hi ha fets amb materials reciclats (estris de cuina, ferros i plàstics en desús o rodes i politges de tota mena). Tots els jocs necessiten una […]





