El passat dia 28 de novembre, a CI vam tenir una visita molt especial, ens va fer un taller la Sílvia de l’ONCE acompanyada de l’Èlia, una nena de 7 anys amb unes capacitats extraordinàries.
Juntes ens van ensenyar que hi ha gent que veu el món d’una manera diferent. L’Èlia, per exemple, visualment, només percep algunes ombres i amb els anys ha après a desenvolupar la resta de sentits per poder-ho compensar.
Al llarg del taller vam experimentar fent diferents activitats amb els ulls tancats i ens va ensenyar alguns dels seus contes i jocs de taula, als que també hi vam poder jugar. Abans d’acabar, ens va mostrar com era el bastó i com l’utilitza per desplaçar-se, de quina manera llegeix, escriu i dibuixa. Finalment, cada infant es va poder emportar el seu nom gravat en Braille amb la màquina Perkins de l’Èlia.
Èlia, vam aprendre moltes coses i, el més important, va ser una estona fantàstica, que esperem que es repeteixi!!!!
Moltes gràcies, Sílvia i Èlia, per la vostra visita i també als pares de l’Èlia que ho van fer possible!!!!



hola aqui tens la fixa
segur que us o veu pasar molt bé
i veu viure una experiencia fantastica!!!!!!!!