NANOINVENTUM – LA NANOTECNOLOGIA

Nanoinventum ha sigut un projecte que ha tingut com a principal objectiu incorporar la ciència i la nanotecnologia als/les nostres alumnes. Aquest projecte s’ha dividit en quatre fases:

  • Primer,  han hagut de descobrir, investigar i aprendre el concepte de nanòmetre, què és un nanòmetre, en què podem mesurar nanòmetres, la comparació d’un nanòmetre amb altres mesures,….
  • Segon, la maleta “NANOEXPLORA”. n aquesta fase els alumnes posen en pràctica les seves nocions sobre la nanotecnologia. Mitjançant un maletí ple d’experiments (Maletí Nanoexplora), es busca que els nens i nenes interactuïn amb els diferents elements i posin en practica la teoria assimilada fins al moment.
  • Tercer, la visita d’una científica, la qual ens ha ajudat moltíssim a entendre tot aquest món.
  • Crear una maqueta d’un Nanorobot, que pogués solucionar alguna problemàtica actual. Per això han hagut d’investigar sobre una problemàtica i com solucionar-la, quines ODS podia complir i  finalment crear la maqueta del seu nanorobot.

Ha sigut un gran projecte i aquí en teniu una bona mostra de tots els seus nanorobots.

Els vídeos han sigut creats i realitzats per ells mateixos!!! Molt bona feina nois i noies!!

GRUP: GO GREEN (Guifré, Dúnia, Abril, Pau i Martí Déu) amb el nanorobot “NANOPLANTA”

GRUP: NANOCIENTÍFICS (Júlia, Nil, Roure i Ariadna) amb el nanorobot “NANOSUBMARÍ”

GRUP: NANOINVENTUM OZÓ (Maria P., Aina, Guillem i Jonathan) amb el nanorobot “OZÓ”

GRUP: NANOPILES (Núria, Maria R., Gil, Toni i Martí P.) amb el nanorobot “PILITI”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut