Aquesta setmana ens han vingut a visitar a l’escola, els protagonistes de la colecció de contes “La Laura i en Joan”.
Es tracta d’una colecció de llibres la qual es basa en la recerca i la investigació de les diferents ciències que ens envolten (arqueologia, nanotecnologia, demografia, bioenginyeria, astronomia, biomedicina,… i moltes més).
A nosaltres, ens han explicat qui eren, com havien arribat fins aquí i també ens han fet una demostració i explicació de com van investigar i conèixer les diferents ciències, concretament “la ciència de la lingüística”.
Ens ha agradat moltíssim tot el seu treball i hem pogut observar que nosaltres també podem ser uns bons investigadors!
Aquí podeu vuere com intentem desxifrar una conversa i com practiquem fent tokens amb argila, a l’estil dels que es feien a l’antiga Mesopotàmia. Ens ho hem passat molt bé!

