Ja hem arribat a la casa de colònies

Els nens i les nenes que hem sortit aquest matí cap a la casa de colònies Mas Pagès, de Sant Esteve de Gialbes a Girona, ja hem arribat. Us anirem penjat alguna foto per aquí de la nostra estada.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut