3r i 4t fan la seva mona

Quina tradició més maca fer i menjar la mona!! Aquest curs no ha sigut gens fàcil trobar els ingredients per fer-la, perquè estaven amagats per tota l’escola. Hem trobat unes pistes i hem fet proves per tal d’aconseguir-los. Aquí teniu als nens i nenes de cicle mitjà.






















































Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut