Serveis digitals

Serveis digitals propis del centre:( En revisió)

Serveis digitals externs al centre:( En revisió)

Procediment d’alta d’usuaris:

Alumnat:

Els alumnes a partir de 2n de primària tindran un correu electrònic d´ús escolar.

El/la coordinador/a digital del centre s’encarrega de fer arribar a cada alumne/a un correu personal, amb una contrasenya que pertany al domini @escolasantdomenec.cat.
Posteriorment es canviarà aquesta contrasenya per part de l’alumnat. Aquesta nova contrasenya només la tindrà l’alumne/a i el/la tutor/a, que en farà un registre i la guardarà el tutor o tutora.
Des del centre s’incidirà en diferents aspectes de la seguretat digital, com ara la importància de guardar bé les contrasenyes, suplantació d’identitat, empremta digital…

Mestres:

Els mestres disposaran d´un correu personal amb domini @escolasantdomenec.cat o per poder comunicar-se amb les famílies i amb els alumnes.

Acords d’ús de la plataforma EVA:

Els cursos 4t, 5è i 6è utilitzen de manera regular l’Entorn Virtual d’Aprenentatge de Google Workspace Classroom. Aquesta eina la utilitzen amb un correu personal facilitat per la comissió digital de centre i que pertany al domini @escolasantdomenec.cat.
L’Entorn Virtual està distribuït per nivells i cada tutor/a i especialista s’encarrega de gestionar el seu propi espai dins del Classroom de la classe.
L’escola ha escollit distribuir els diferents Classrooms per àmbits de treball. Les diferents tasques o materials que es volen proposar s’han de col·locar en el seu àmbit corresponent.
A 2n i 3r es fan activitats puntual d ́inciació i perfeccionament de la plataforma.
Com funciona Classroom per a alumnat i famílies:
https://www.youtube.com/watch?v=QQskoBN5tPY

Documentació digital de centre:( en revisió)

Gestió de les aules informàtiques:

L´aula d´informàtica està oberta a tots el cursos. Els alumnes realitzen a la mateixa activitats TIC i de Robòtica.

Gestió dels ordinadors de préstec:

 Professorat:

El/la coordinador/a digital del centre és qui s’encarrega de fer arribar el portàtil personal de treball
a la persona que s’incorpora al centre de treball. S’ha de disposar de correu xtec en actiu per tal
de poder rebre amb assignació un dels portàtils.
Aquest portàtil és de treball personal i la persona és l’encarregada de vetllar pel seu bon ús i de
mantenir-lo en bon estat.

Alumnat: 

Si algun alumnat necessita algun equip per treballar a casa, es comunicarà a l´equip directiu que serà l´encarregat de fer les gestions.