Audicions musicals

Durant dues setmanes hem tornat a gaudir del Projecte “Audicions Musicals a l’escola” que organitzem des de fa ja uns anys conjuntament les 2 escoles amb l’escola de música.
Aquest curs hem assistit a les següents audicions:
I5: EL MÓN SONOR (Varietat d’instruments)
1r: PERCUSSIÓ DEL MÓN (Instruments de percussió que hi ha al món)
2n: ORQUESTRA DE PIANOS (Han pogut conèixer el piano per dins i tocar conjuntament)
3r i 4t: CORDA FREGADA (Violí i la seva família)
5è: BATERIA (Han pogut tocar la bateria i conèixer les seves parts)
6è: GUITARRA, BAIX I UKELELE (Han tocat conjuntament l’ukelele i han conegut com funcionen els instruments de corda elèctrics)
Tot això ha estat possible gràcies a la col·laboració econòmica de l’AMPA i AFA de les respectives escoles i de l’Ajuntament.

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *