Menjador escolar

El servei de menjador en els centres docents públics del Departament d’Educació és una prestació complementària d’ajuda a l’escolarització

La gestió d’aquest servei depèn del Consell Comarcal de la Selva, a través de l’empresa Hostesa, però tots els aspectes educatius i disciplinaris es segueixen regint pel Pla de Funcionament del Menjador, les Normes d’Organització i Funcionament del Centre i el Projecte Educatiu de Centre.

Per tal d’ampliar la informació relativa  al funcionament del servei, us passem l’enllaç a la Web del Consell Comarcal de la Selva.

Per poder fer ús del servei, consultar el menú mensual i gestionar els dies que en fareu ús, és necessari que us descarregueu i us doneu d’alta a l’aplicació ColeChef. (Android i iOS)

Us compartim un document on trobareu les instruccions per registrar-vos a l’aplicació i el codi del nostre centre.

Cliqueu aquí per accedir a les instruccions.

Aquí trobareu els menús mensuals, a la pàgina web del Consell Comarcal de la Selva.