Aprenem a tenir cura d’un hort

Aquest curs els alumnes de tercer i quart estem tenint cura de l’hort de l’escola.

El mes de setembre, una brigada de l’ajuntament va preparar la terra amb un motocultor.

Quan la terra ja estava neta vam llaurar i vam fer els rengles per poder plantar.

Finalment, durant el més de desembre, vam començar a plantar diferents hortalisses d’hivern: raves, faves, enciams, espinacs, cebes, pèsols, coliflor, bledes…

Ja fa unes setmanes que l’hort està molt bonic i ja hem pogut collir algunes hortalisses com raves i enciams!

Mireu quines fotos dels nens i nenes de quart amb les mans a la terra!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *