Salut

Malalties
  1. Com a mesura preventiva, quan un nen/a tingui febre i manifesti els primers símptomes de malaltia, no assistirà a l’Escola ja que exposa als altres al perill de contagi.
  2. Quan un nen tingui febre (temperatura igual o superior a 38º) o símptomes clars de malaltia, s’avisarà a la família per telèfon perquè el vinguin a buscar el més aviat possible. Els/les mestres podem administrar paracetamol a l’alumnat, amb prèvia autorització de la mare, pare o representant legal.
  3. El personal de l’Escola no donarà cap tipus de medicació sense l’aportació de l’informe del pediatre on especifiqui el medicament que s’ha de donar, la dosi i l’hora. A més a més, la família portarà l’autorització signada pel pare, mare o tutors autoritzant al personal del Centre a donar la medicació.
  4. No s’acceptarà l’entrada a l’Escola a cap infant (a no ser que porti informe del pediatre on especifiqui que pot assistir a l’Escola) que presenti:
  • Febre amb una temperatura igual o superior a 37,5º (s’haurà d’estar a casa 24 hores sense febre).
  • Diarrea líquida o amb sang.
  • Infeccions o nafres disseminades a la boca (estomatitis).
  • Erupcions o alteracions de la pell (excepte si porta informe del pediatre indicant que no són contagioses).
  • Conjuntivitis sense tractament (lleganyes amb pus de color groc).
  • Polls i/o llémenes.
  • Altres malalties contagioses.
  1. Cal avisar a l’Escola sempre que un alumne estigui malalt.
  2. Si un alumne/a no pot ingerir algun aliment haurà de portar un certificat mèdic del pediatre corresponent al tipus d’intolerància que pateix.
 Accidents
  1. Si l’infant pateix un accident de poca gravetat, la tutora li realitzarà la cura que cregui convenient i ho comunicarà als pares quan vinguin a recollir-lo.
  2. Si la tutora i/o la Direcció creu que no serà suficient la cura que es pugui dispensar a l’accidentat a l’Escola, aquesta ho comunicarà als pares en primer terme o als familiars autoritzats, per a que aquests el traslladin al centre mèdic més proper perquè es pugui atendre directament.
  3. L’Escola es reserva el dret de decidir el trasllat urgent de l’infant amb ambulància o taxi a un centre sanitari, després d’avisar a la família o si no contacta amb aquesta.