ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

PROPER DIJOUS 29 DE NOVEMBRE

NO HI FALTEU!!

BENVINGUTS AL NOU CURS!

Avui hem iniciat el nou curs 2018-2019 amb moltes ganes!!! Esperem que el gaudiu tant com ho farem nosaltres!!!  Aquí us deixem unes quantes imatges dels primers moments del dia. (cliqueu a la imatge per accedir a les fotografies).

BON ESTIU!!!

I així vam acabar el curs el passat divendres, entre aigua, jocs i música!

Però abans de desitjar-nos un bon estiu, vam  acomiadar als companys i companyes de 6è. QUE TOT VAGI MOLT BÉ I TINGUEU MOLTA SORT!!!

Fins el curs vinent!!!

L’Escola Roc Blanc torna a estar d’enhorabona!

La nostra alumna Carla Escrich Palomar, de 5è de primària,  ha estat guanyadora, amb el primer premi, de la categoria aleví, del concurs audiovisual del Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa! I l’alumne Aaron Martínez Santiago  ha estat guardonat amb el tercer premi, de la mateixa categoría. Els premis es van lliurar el passat 8 de juny al Centre Cívic Francesc Macià.

Des de fa anys, alguns/es alumnes de Cicle Superior de la nostra escola  participen en el concurs audiovisual proposat pel Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa.

ELS ALUMNES DE 5è AL RECERCAIXA

Un any més i, per cinquè any consecutiu, els alumnes  i les mestres de Cicle Superior (5è) de l’escola han participat en el Congrés Científic per Joves Investigadors del programa “Recercaixa”, organitzat conjuntament per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques i la Caixa.
El passat dia 15 de maig van presentar, a l’auditori del Cosmocaixa de Barcelona, davant d’un públic exigent, el resultat de la seva investigació, dutes a terme al llarg de tot el curs, amb un resultat de molta qualitat.
Dimarts 22 de maig, han repetit  la presentació a l’escola, per tots aquells/es que no hi vau poder assistir.

L’ESCOLA ROC BLANC ESTÀ D’ENHORABONA!!!

L’Escola Roc Blanc està d’enhorabona! Aquesta setmana dos dels nostres alumnes han rebut un reconeixement extern després d’haver guanyat diversos premis.

L’Èric Troya i Riera, de sisè curs, ha estat el primer premi de prosa de la seva categoria,  dels V Jocs Florals del Vallès Occidental.

El Lluc Torío i Orfila, també de sisé curs,  ha estat guardonat amb la medalla d’or en obtenir un primer premi de les proves Cangur de Catalunya, de la seva categoria.

Aquesta setmana ens ha tocat la Grossa! Moltes felicitats a tots dos.

MATÍ DE DANSA A L’ESCOLA

Ballarem sempre!

Ahir al matí vam celebrar el Dia de la Dansa tot ballant, com no havia de ser d’una altra manera! Vam tenir la sort de tenir amb nosaltres a la Factoria Mascaró, una companyia de dansa professional, que ens va ajudar i va dinamitzar totes les activitats del matí. Vam aprofitar per ballar les danses del Vallès que havíem preparat amb els alumnes i vam acabar ballant tots junts una gran coreografia.

Aquí en teniu un petit resum, esperem que us agradi!

DIADA DE SANT JORDI 2018

Aquest dilluns vam tornar a celebrar una intensa i bonica diada de Sant Jordi! Aquí teniu una mostra del que vam viure al llarg del matí.

Cliqueu sobre la imatge per veure el vídeo.

Esperem que us agradi!

BERENAR SOLIDARI

Benvolgudes famílies!

Us fem saber que ahir, gràcies a la vostra col·laboració en el gran berenar solidari, vam recollir 424€ !!! Aquesta activitat té cabuda dins del projecte Petits Detalls. Comunitat Educativa amb el qual col·laborem enguany des de l’escola. L’objectiu d’aquest berenar era recaptar diners per enviar a la comunitat educativa d’Uganda amb la qual estem vinculats. Estem molt contents amb l’acollida que ha tingut aquesta activitat i us donem les gràcies a tots per la vostra col·laboració, ja que sense vosaltres aquest berenar no hagués estat possible.

Aquí teniu unes quantes imatges de la tarda d’ahir.

Moltes gràcies!!!!

NaturArt

Jornades Culturals 2018

Benvolgudes famílies!

Un any més hem celebrat les Jornades Culturals a l’escola. El tema d’enguany ha estat NaturArt i amb totes les activitats que hem realitzat hem après com crear obres d’art a través de la natura. Aquí teniu un resum del que ha estat una setmana plena d’activitats divertides i pedagògiques alhora, d’art i de natura.

Esperem que us agradi!