CONCERT DE NADAL 2017

LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies! Aquí teniu un resum de com celebrem la festa de la castanyada a l’escola.

Esperem que us agradi!!!!

BENVINGUTS/DES AL NOU CURS

Dimarts comença l’escola !!!

L’equip de mestres de l’escola Roc Blanc us dona la benvinguda i us espera impacient i amb molta il·lusió!!!

FESTA FINAL DE CURS 2017

I un any més acabem el curs amb una gran festa.  Aquest any ens hem acomiadat jugant i ballant.

Aquí teniu un resum perquè veieu com ens ho vam passar de bé. Esperem que us agradi!!!!!

I si us voleu descarregar les fotos només cal que entre al blocw i allà les trobareu.

Bones vacances i bon estiu!!!

FINALISTES DELS JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA.

Felicitem els nostres dos alumnes Gerard Mèlich  i Víctor Fernández!!! Tots dos han estat finalistes de la fase territorial als IV Jocs Florals Escolars de Catalunya. En Gerard amb el conte El príncep i el tresor,  en la categoria de Cicle Mitjà, i en Víctor amb el conte Guerra en temps de pau, en la categoría de Cicle Superior, tots dos en la modalitat de Narrativa.

DSC06656DSC06658

PROGRAMA RECERCAIXA

Un any més i, per quart any consecutiu, els alumnes  i les mestres de Cicle Superior de l’escola han participat en el Congrés Científic per Joves Investigadors del programa “Recercaixa”, organitzat conjuntament per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques i la Caixa.

El passat dia 9 de maig van presentar, a l’auditori del Cosmocaixa de Barcelona, davant d’un públic exigent, el resultat de les seves investigacions, dutes a terme al llarg de tot el curs, amb un resultat de molta qualitat.

recercaixa pp

Festa de Sant Jordi 2017

Ei, famílies!

Aquí teniu un recull de fotografies de la jornada d’avui.  Moltes felicitats a tots els balladors i balladores i moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració!

Molt bon Sant Jordi!

SETMANA CULTURAL 2017: ELS JOCS D’ARREU DEL MÓN

Avui ha començat la nostra setmana cultural, que enguany té com a tema “Els jocs d’arreu del món”. L’hem iniciat amb un espectacle inagural a càrrec de la “conta-contes” Rosa Fité que ens ha explicat històries d’arreu del món.

dsc06126

14a Mostra de la divesrsitat cultural de Terrassa

VINE A JUGAR!

Per a preparar-vos per a la Setmana Cultural de la setmana vinent, aquest cap de setmana us proposem que aneu a jugar a l’ ESPAI DE JOCS TRADICIONALS de la MOSTRA DE LA DIVERSITAT CULTURAL DE TERRASSA!

Trobareu tota la informació clicant sobre els cartells.

la-mostra-2017-cartell cartell-de-jocs-qpr

Dissabte 18 de 12h a 14h i de 18h a 20h i diumenge 19 de 12h a 14h.

Espai de jocs populars i tradicionals. Jocs de diferents cultures on tothom està convidat a participar-hi.

VÍDEOS DEL CONCERT DE NADAL

Benvolgudes famílies!

Ja teniu al bloc de l’escola els vídeos i les fotos del concert de Nadal que van fer els vostres fills i filles el passat 22 de desembre. Podeu accedir-hi a través de la icona  imatge-del-bloc-16-17 que teniu a la columna dreta d’aquesta mateixa pàgina.

Esperem que us agradin!!!!!!