ACTIVITATS I SORTIDES DE NOVEMBRE

Hola famílies de Cicle Superior! Aquests dies de Novembre hem fet 3 tallers, el taller d’alimentació, taller de l’escola al centre comercial i taller de música.

A , més també hem fet una sortida al castell de Montesquiu.

El taller d’alimentació, es va fer el dia 9 de Novembre, on ens van parlar de com ens hem d’alimentar correctament i evitar mals hàbits, ja que a llarg termini, una mala alimentació i el sedentarisme, pot fer que sorgeixin problemes  de salut.

El taller de l’escola al centre comercial, es va fer el passat 14 de Novembre, on ens van ensenyar el que hem de fer quan anem a comprar, és a dir, mirar bé les ofertes, data de caducitat, les quotes de pagament, si els preus són amb IVA o no, llegir la lletra petita dels preus…. També ens van explicar que si algun cop ens cobren de més, ens donen un producte en mal estat… podem anar a demanar ajuda a l’OMIC (oficina municipal d’informació al consumidor).

El taller de música, es va fer el passat 22 de Novembre, on ens van deixar instruments de tot el Món, com Senegal, Gana, Marroc, Brasil… Vam fer diferents ritmes i tots vam poder practicar amb molts instruments. Ha set molt divertit.

El passat 24 de Novembre vam fer una sortida per l’entorn, on ens van ensenyar el Castell de Montesquiu i els seus canvis al llarg dels segles. També ens van ensenyar uns vídeos on es veu la vida nocturna dels nostres boscos.

Teniu les fotos penjades de totes les activitats realitzades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *