Visita a la biblioteca Pilarín Bayés

El passat dimecres 28 de febrer, els i les alumnes de Cicle Superior vam anar a visitar la biblioteca Pilarín Bayés de Vic.

Un cop allà ens esperaven per fer una visita guiada de tot l’edifici, per conèixer totes les plantes i totes les activitats que es porten a terme en cadascuna de les parts.

També vam poder conèixer com estan distribuïdes les instal·lacions, com estan ordenats els diferents llibres i que també s’hi pot anar a jugar i a fer tota mena d’activitats en família.

Després de la visita vam poder gaudir d’una activitat que ens havien preparat.

Es tractava de mirar i llegir uns contes i llibres il·lustrats que ens havien proporcionat i després d’identificar, a partir d’objectes que estaven col·locats dins d’uns pots de vidre, a quin conte/llibre corresponien.

Ens vam repartir en 6 grups de 3 persones per poder treballar i pensar millor.

En acabar vam marxar i vam anar a dinar per la zona universitària i tot seguit ja vam anar a agafar el tren per tornar cap a l’escola.

Durant el viatge en tren vam aprofitar per llegir alguns dels llibres que vam poder agafar en préstec de la biblioteca.

Va ser tot un èxit i ens vam quedar amb ganes de més, hi tornarem!