Sortida al Cosmocaixa CI

El passat dimecres 2 de febrer els alumnes de Cicle Inicial vam anar al Cosmocaixa de Barcelona, juntament amb els alumnes de Cicle Superior. L’objectiu de la sortida era aprofundir sobre coneixements de l’univers, projecte que estem treballant aquest 2n trimestre a l’àrea de medi.

Primer vam esmorzar a l’exterior del museu i després vam fer una visita a l’exposició dels dinosaures de la Patagònia, tot seguit vam anar al bosc inundat i, per acabar, vam fer un taller al planetari Bombolla. Vam aprendre moltes coses sobre el Sistema Solar, les constel·lacions, els moviments de rotació i translació i altres conceptes. Molts d’ells ja els teníem perquè a l’escola els havíem treballat, però s’entenen molt millor amb les maquetes i les projeccions del planetari bombolla.

La sortida va anar molt bé. Podeu veure la resta d’imatges a la carpeta compartida.