PREMI CONCURS CONTES DE CIÈNCIES

El curs passat els alumnes de 4t van guanyar el concurs de la XVI edició “Fem Contes de Ciència” organitzat per l’Obra Social “La Caixa”, en la categoria C, Cicle Mitjà de Primària, de tota Catalunya.

El premi va ser:

• Invitacions familiars per a CosmoCaixa per a tota la classe guanyadora.
  • 1000€ per adquirir material didàctic.
  • Un lot de llibres de ciència.
  • La publicació del treball premiat al web d’EduCaixa.
  • L’enregistrament en vídeo del conte llegit pels alumnes.

Aquesta setmana ha arribat el material didàctic de ciències que vam comprar per l’escola amb els 1000 euros del premi:

• Una Caixa d’òptica. Amb un punter làser.
  • Un escalfador magnètic
  • Una lupa binocular
  • Una balança electrònica
  • Una estació meteorològica digital
  • Dinamòmetres

Gràcies a aquest premi l’escola podrà gaudir d’un material magnífic pels tallers que realitzem a l’aula de ciències, instruments molt necessaris per realitzar nous aprenentatges de manera més pràctica i experimental.

Aquests tallers estan encaminats a aprendre ciències per establir un diàleg amb l’entorn, utilitzar el coneixement científic per comprendre situacions properes.

L’escola, una finestra oberta al món!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *