La realitat supera la ficció?

L’últim procés creatiu que us presentem és el del Cicle superior A.
L’alumnat després de conèixer l’exposició de Les Coses de Reus es preguntaven com serà el futur, i no us enganyarem.. se l’imaginen un pèl negre.
Però a partir d’aquestes idees passen a reflexionar sobre les coses que valoren i no voldrien que desapareguessin.
Així és com creen les seves cartes d’agraïment!
En l’obra final mitjançant la tècnica química de la piròlisi convertim les paraules en gravats en metall perquè perdurin pel futur!

☁️Una obra que ens farà elevar el cap fins als núvols i què a partir de demà ja estarà oberta a tot el públic perquè la pogueu gaudir!💥

Un projecte de Codol Educacio amb Escola Prat de la Riba al Museu de Reus. Amb el suport de l’Ajuntament de Reus Reus cultura, Diputació, Fundació Reddis i Indústries Teixidó.