INVISIBLES, aquí hi cap tothom

Ens plau convidar-vos a l’exposició del projecte anual d’escola anomenat INVISIBLES, AQUÍ HI CAP TOTHOM del dijous 15 de juny a les 19h, que es portarà a terme a l’escola Prat de la Riba de Reus i que està adreçat a famílies i a professionals o agents vinculats al món de l’educació.
Invisibles és el projecte anual d’aprenentatge basat en problemes, col·laboratiu i globalitzat que hem portat a terme tota l’escola, des d’I3 fins a 6è. Amb la idea força que les escoles podem canviar el món, cada grup classe, a partir dels ODS, ha creat els seus projectes amb impacte real i cadascun d’aquests ha acabat amb la creació d’una obra d’art conceptual amb la col·laboració de l’estudi d’art contemporani l’Illa del Safrà.