Exposició (Re)gènere

Inauguració de l’exposició “(Re)gènere, un canvi de mirada” a la Biblioteca Municipal Xavier Amorós de Reus.
L’exposició “(Re)gènere, un canvi de mirada” aborda l’ODS5: la igualtat de gènere en l’àmbit escolar i l’entorn més proper. Durant aquest projecte, els alumnes de sisè curs han realitzat un treball exhaustiu de converses, debats i recerques per comprendre millor la importància de la igualtat de gènere en la seva vida quotidiana.
L’exposició que convida els visitants a reflexionar sobre el paper de la igualtat de gènere en l’àmbit escolar i en la societat en general. A través de diversos elements visuals i narratives, els alumnes exposaran les seves idees, inquietuds i solucions per crear impacte i reflexió als visitants.