Emocionats/des de recollir el PREMI BALDIRI ESCOLA ARTS I REPTES SOCIALS!

“Per esdevenir un exemple de centre educatiu reeixit amb un equip compromès en la transformació educativa i alhora ser-ne exemple al Camp de Tarragona.

Per haver aconseguit ser una escola pública referent a la ciutat de Reus, compromesa amb l’equitat, l’educació vivencial, democràtica i significativa, garantint la igualtat d’oportunitats per a tothom.

Cal destacar la implicació de l’equip humà del centre per assegurar una mirada 360º del projecte educatiu de centre on es garanteixi la promoció d’oportunitats educatives, artístiques i socials més enllà de l’horari lectiu.”

Gràcies Fundació Carulla per les paraules tan boniques i pel premi!

Un gran reconeixement a tota la comunitat educativa de l’escola Prat de la Riba i a tots els agents educatius de la ciutat de Reus que ho han fet possible!

105 anys d’escola pública! Milions de GRÀCIES!