DISSABTES DE PATIS OBERTS DINAMITZATS

🧩🏀 DISSABTES DE PATIS OBERTS DINAMITZATS 🥅🎲
Segueix el projecte Patis oberts dinamitzats durant els dissabtes al matí del curs escolar!
TAMBÉ DURANT LES VACANCES!
Els dissabtes al matí, de 9.30 a 13.30, els patis de Escola Prat de la Riba, CEE Font del Lleó i Escola Rubió i Ors – Reus estaran oberts i dinamitzats per monitors/es!
És un servei GRATUÏT de cura puntual, per facilitar a les famílies el temps de conciliació familiar.
El mètode d’inscripcions al servei es podrà dur a terme prèviament mitjançant la plataforma inscripcions.reus.cat i també, en cas de places restants es podrà realitzar la inscripció in situ a l’escola.